ANTYZAPALNI to szczególne miejsce, które warto odwiedzać regularnie.
Antyzapalni to ludzie, którzy wyprzedzają chorobę o trzy kroki. Są szybsi niż infekcja, mądrzejsi niż większość osób wokół, nie chcą zachorować. Uczą się swojego ciała, bo cenią swój wehikuł czasu.
Serwis nie wspiera korporacyjnych marek kosmetycznych, spożywczych, farmaceutycznych i agrochemicznych, dlatego jeśli polecamy marki lub promujemy konkretny produkt, to dlatego, że sprawdziliśmy skład chemiczny, posiadane certyfikaty i ze spokojną głową możemy polecić go naszym Czytelnikom.
Co tutaj znajdziemy?
Nasza redakcja gromadzi wiedzę medyczną podaną w klarowny, zrozumiały dla wszystkich sposób tak, aby wywołać efekt kuli śnieżnej. Kuli śnieżnej w postaci zmiany nawyków. Nawyków dotyczących stylu życia, sposobu odżywiania, a także metod samoedukacji, czyli odnalezienia nowych źródeł wiedzy.
ZAPOWIADAJĄ SIĘ CIEKAWE CZASY
W świecie przesiąkniętym lobbingiem ze strony korporacji, które wpływają na decyzje rządów państw, trudno mówić o prawdzie w mediach. Stąd pilna potrzeba tworzenia niezależnych wydawnictw, które pełnią rolę przekaźnika informacji bezpośrednio od naukowców i specjalistów przepełnionych troską o ludzkość i nieskażonych korupcją.
Natura
Celem serwisu ANTYZAPALNI jest prowokacja do zwiększania samowystarczalności i redukowania konsumpcji. Jakże często kupujemy produkty, które nam szkodzą, pozbawiają dobrego samopoczucia, zdrowia, a czasem nawet życia. Dzięki zdobywaniu wiedzy jesteśmy w stanie odzyskać wolność i bezpieczeństwo. Wraz ze zdobytą wiedzą stajemy się wszyscy bardziej zorientowani na ochronę przyrody i oszczędni względem zasobów naturalnych zawartych w naszej planecie. Zapraszamy do korzystania ze zgromadzonej tutaj wiedzy, a także do dzielenia się nią ze znajomymi.
Zobacz, jak się z nami skontaktować: KONTAKT>
Redaktor serwisu: Magdalena M. Borgus
Magdalena M. Borgus – specjalizuje się w Coachingu Zdrowia i Jedzenia (Healthy Eating Coach). Propaguje wiedzę z zakresu medycyny stylu życia, w celu zapobiegania chorobom i promocji zdrowia. Stosuje metody coachingowe w powiązaniu z mentoringiem z dziedziny dietetyki czy psychologii, niezbędnej do realizacji zmian. Jest autorką programu KINO wychowuje ZDROWE pokolenie, który stworzyła z myślą o zmianie nawyków żywieniowych naszych dzieci. Program jest realizowany w jednym z warszawskich kin i otrzymał rekomendacje Śródmiejskiego Wydziału Kultury i Promocji oraz wsparcie Centrum Komunikacji Społecznej. Jest absolwentką studiów na kierunku Coaching Zdrowia i Żywienia oraz Dietetyka, a także absolwentką kursu Dietetyki Chińskiej dr Agnieszki Krzemińskiej, słuchaczką kursów Medycyny Chińskiej i Akademii Terapii Naturalnych. Najbliżej jest jej do medycyny naturalnej i holistycznego podejścia do zdrowia człowieka. Przez kilka lat współtworzyła treści “e!stilo magazine”, jednego z pierwszych na rynku magazynów zajmujących się ekologią naszego życia i otoczenia, pracując jako Redaktor Naczelna i Dyrektor Kreatywna. Obecnie przekonuje wiele osób, że jedzenie może być źródłem wielu problemów w życiu, ale może też być ich rozwiązaniem.
Wydawca: Żaneta Geltz
Żaneta Geltz – polska pisarka, publicystka, badaczka zjawiska alergii i związku między zdrowiem człowieka a kondycją środowiska naturalnego, mówca motywacyjny.
Specjalizuje się w badaniu związku pomiędzy występowaniem zjawiska alergii i ekologią w codziennym życiu. Pisze o edukacji, zrównoważonym rozwoju, roli szczęścia w życiu człowieka, o dobrostanie zwierząt, permakulturze i wpływie organicznego stylu życia na zdrowie obecnych i przyszłych pokoleń. Od wielu lat jest jurorką w licznych konkursach skupionych na wyłanianiu produktów korzystnych dla zdrowia człowieka i bezpiecznych dla otoczenia.
Jako wydawca niezależnych czasopism o charakterze medyczno-naukowym, dostarcza Czytelnikom najświeższe doniesienia naukowe, wywiady z najlepszymi specjalistami i analizy sytuacji zarówno pod kątem społecznym, środowiskowym, jak i zdrowotnym. Z wykształcenia lingwistka, ekonomistka i mediatorka, z zawodu publicystka i trenerka rozwoju osobistego. Przez 11 lat – jako certyfikowany negocjator – prowadziła negocjacje kontraktów handlowych z kupcami największych sieci hipermarketów, po czym postanowiła zostać adwokatem konsumentów i dostarczyć antidotum na nieetyczne praktyki reklamowe i agresywny marketing międzynarodowych koncernów.